مسی قاتل میلان

 

لیونل مسی مقابل میلان بیشتر از هر تیم دیگری در لیگ قهرمانان گل زده است.

مسی دو گل در دیدار چهارشنبه‌شب زد و بارسا بازی با میلان را سه بر یک برد. به این ترتیب مسی در 8 بازی مقابل میلان 8 گل به ثمر رسانده است.
 

این بازیکن آرژانتینی در سه مسابقه اخیرش نتوانسته بود گلی بزند اما در نیمه اول بازی با میلان یک پنالتی را گل کرد و یک گل دیرهنگام هم روی پاس سسک فابرگاس زد.
 

لیو شش گل در این فصل زده (البته بازی در خانه سلتیک را هم به دلیل مصدومیت از دست داد). رکورد او در لیگ قهرمانان به 65 گل رسید. او تنها شش گل کمتر از بهترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان، رائول کمتر دارد.
 

قربانیان محبوب لیونل مسی

 
تیم تعداد بازی تعداد گل
آث میلان 8 8
بایر لورکوزن 2 6
آرسنال 4 6
 
از این تعداد 8 گل به میلان زده شده است. مسی نتوانست در تساوی دو بر دو دو تیم در سپتامبر 2011 در نوکمپ گلی بزند، اما در سن‌سیرو در ماه نوامبر همان فصل یک پنالتی را گل کرد تا تیمش سه بر دو در مرحله گروهی پیروز شود.

دو تیم در یک‌چهارم نهایی باز هم را ملاقات کردند و مسی دو گل دیگر از روی نقطه پنالتی زد. بارسلونا در بازی رفت آن مرحله در سن‌سیرو به تساوی بدون گل رسیده بود. 

کاتالان‌ها فصل پیش در سن‌سیرو دو بر صفر در دور رفت یک‌هشتم نهایی باختند اما مسی دو گل زد (که اولین گل‌های در جریان بازی او مقابل میلان بود) تا بارسلونا در بازی برگشت بازگشت خیره‌کننده‌ای داشته باشد و چهار بر صفر پیروز شود. او ماه گذشته در سن‌سیرو باز هم گل زد (که تنها گل او در اکتبر بود) و سپس دو گل در چهارشنبه زد تا در 8 مسابقه 8 گل زده باشد. 

پیش‌تر، بزرگ‌ترین قربانیان مسی در لیگ قهرمانان بایر لورکوزن (شش گل در تنها دو بازی)، آرسنال (شش گل در چهار بازی) و روسونری (شش گل در هفت بازی) بودند. 

البته برای مسی هشت بازی طول کشید تا به میلان هشت گل بزند؛ و همچنین البته نیمی از این گل‌ها از روی نقطه پنالتی بوده است.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 19 آبان 1392 | 1:13 AM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.